دوشنبه 18 آذر 1398 شمسی /12/9/2019 6:41:22 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:5796
  • زمان انتشار:دوشنبه 11 آذر 1398-9:59
  • کاربر:
تغییر مدیر روابط عمومی ایمیدرو

استعفای حسین منصوری از مدیریت روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سرانجام پذیرفته شد و او هفته گذشته صندلی خود را به محمد سپهر واگذار کرد.
منصوری استعفا داد، سپهر منصوب شد

به گزارش معدن‌نامه، سپهر با حکم خداداد غریب پور، هفتمین مدیر روابط عمومی ایمیدرو شد تا در ۲۰ ماهی که از عمر دولت دوازدهم باقیمانده، بتواند بخش معدن کشور را همراهی کند.

در طول چهار سالی که منصوری مدیریت روابط عمومی ایمیدرو را برعهده گرفت، اتفاقاتی برای نخستین بار در بخش معدن رخ داد.

تفکر منصوری نزدیک کردن جامعه هنری و فرهیخته کشور به بخش معدن بود. در همین راستا او جشنواره ملی عکس معدن را بنیانگذاری کرد و سه دوره آن را ادامه داد.

سال گذشته نیز ارتباط ایمیدرو را با مستندسازان کشور افزایش داد تا بخش معدن به عنوان بخش جنبی جشنواره سینما حقیقت در بین سینماگران و مستندسازان برتر کشور حضور داشته باشد.

فعالیت های فرهنگی منصوری به این موارد ختم نشد و او با ارتباطی که با نشر ثالث گرفت توانست یکی دیگر از پازل های فرهنگی ایمیدرو را تکمیل کند.

نتیجه این شد که جشنواره داستان نویسی با موضوع معدن را پایه گذاری کرد و اثرات زیادی در این بخش از سوی نویسندگان کشور به دبیرخانه آن رسید.

مهم ترین وجهه منصوری سلامت فکری، مالی و شخصیتی اوست که این شخصیت به ایمیدرو نیز تسری یافت و سبب شد تا وجهه مثبت جامعه معدنی کشور و ایمیدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای دولتی نزد فرهیختگان به اثبات برسد.

نمونه آن پایه گذاری بازدید اقتصاددانان از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بود که در زمستان سال 95 برگزار شد و به نوعی باعث آشنایی سیاستگذاران با بخش معدن شد.

مسیری که منصوری در ایمیدرو پایه گذاری کرد، سبب ساز ورود جامعه غیر مهندسان به بخش معدن شد از این رو نیاز است این راه ادامه پیدا کند تا بخش معدن ارتباط خود را با فرهیختگان حفظ کنند و ایمیدرو در قلب آنان محبوب بماند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین