جمعه 4 بهمن 1398 شمسی /1/24/2020 8:38:26 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:8150
  • زمان انتشار:شنبه 21 دی 1398-17:7
  • کاربر:

ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در جمع مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت‌های روابط عمومی شرکت، اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های موجود را میان روابط عمومی‌های گروه امکان‌پذیر خواند.
ظرفیت‌های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در اختیار تمام شرکت‌های گروه است

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، هم‌افزایی روابط عمومی‌های شرکت‌های گروه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر موجب هم‌افزایی و پیشرفت می‌شود و چابکی را به سازمان برمی‌گرداند. چابکی زمانی حاصل می‌شود که دانش به‌روز باشد، کار با تجربه و عشق گره بخورد و کارکنان سازمان، در هر رتبه‌ای که هستند، همان‌گونه که خانوادۀ خود را مدیریت می‌کنند، در سازمان نیز مدیریت را به منصۀ ظهور برسانند.
وی نظارت و مراقبت را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: وقتی بتوان این روحیه را در کنار تجربه و دانش قرار داد، بینش ایجاد می‌شود و اینجاست که سازمان رو به‌ پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند و نقش روابط عمومی‌ها در این فرایند بی‌بدیل است.
ترابی روند روبه‌رشد روابط عمومی فولاد مبارکه را قابل‌ستایش خواند و افزود: شناسایی ظرفیت کارکنان، توجه به نیروی انسانی، تفویض مسئولیت، مدیریت، کنترل و هدایت تیم روابط عمومی موجب شده این بخش امروز بیش‌ازپیش تأثیرگذار باشد و این روند باید در تمامی روابط عمومی‌های گروه تسری یابد.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، همراهی و همکاری نزدیک روابط عمومی‌های گروه را کارآمد خواند و گفت: همراه شدن مدیران ارشد سازمان‌ها با روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران ارشد بسیار تأثیرگذار است و می‌توان اذعان کرد رشد هر سازمان متأثر از رفتار روابط عمومی آن سازمان است. اگر روابط عمومی سازمان نقش خود را به‌درستی ایفا کند، می‌تواند مسئله‌های ایجادشده برای سازمان را حل نماید، در غیر این صورت خود به مسئله‌ای برای سازمان تبدیل می‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین